Betrokkenheid bij De Morgenster

.

Wij zijn op zoek naar vrijwilligers

Voor het functioneren van de stichting en om zoveel mogelijk donaties van sponsors of donateurs te verkrijgen kunnen wij niet zonder de hulp van vrijwilligers! Onlangs is onze groep vrijwilligers versterkt met een vertaler Frans - Nederlands en een webmaster. Maar...wij kunnen nog veel meer hulp gebruiken! Vanwege de verder professionalisering van onze Stichting zoeken wij met name naar de volgende vrijwilligers:

• Iemand die met creatieve ideeën de organisatie verder kan verbeteren of zelfs ervaring heeft in de organisatie  van een stichting met een goed doel
  • Iemand met affiniteit in publiciteit en marketing, om plannen te bedenken voor acties en fondsenwerving
  • Een persoon met commerciële en economische ervaring, die projecten goed kan presenteren aan sponsors
  • Mensen die het leuk vinden om te helpen bij evenementen
  • Iemand met juridische ervaring

Foto's acties door vrijwilligers

Bekijk hier foto's van acties die door onze vrijwilligers op verschillende markten in Noordwijk, Zutphen en Wageningen zijn gedaan om geld in te zamelen.

Fedde adopteert Chadrack

In 2011 heeft de dan 11-jarige Fedde uit Noordwijk de eveneens 11-jarige Chadrack uit Burundi financieel geadopteerd.

Zij helpen! Enkele donateurs en sponsors

Enkele donateurs en geldschieters die ons tot op heden hebben ondersteund om onze projecten te verwerkelijken, hetzij financieel, hetzij materieel of met meedenken of daadwerkelijk meewerken. Hun inbreng en hun ervaring heeft veel aan onze projecten toegevoegd:

• Gemeente Noordwijk
• Stichting Hofstee
• Stichting Dirx Bos Fonds
• Stichting Vincentrum
• BELEX transport
Kerk ‘t Kruispunt in Katwijk
• Acties organiserende groep in de kerk ‘t Kruispunt.
• Hervormde Kerk in Katwijk a/d Rijn
• Protestantse Kerk in Noordwijk